[gilug.org] Fwd: Numeracio de versions de Linux

2010-10-27 14:31:32 UTC

Així doncs, aquesta de ser l'equivalència?:

Debian           Linus
2.6.32-24.39     2.6.32.0

2.6.32-21        2.6.32.0
2.6.32-22        2.6.32.0
2.6.32-23        2.6.32.0

2.6.32.21        2.6.32.21
2.6.32.22        2.6.32.22

És a dir, que la diferència entre 2.6.32-21 i 2.6.32-22 és que la segona
és la vint-i-dosena vegada que empaqueten el mateix Linux 2.6.32 ?

Al 27/10/10 15:59, En/na Quim Rovira ha escrit: