[gilug.org] Fwd: Numeracio de versions de Linux

Quim Rovira quim rovira cat
2010-10-27 13:59:24 UTC

Si no vaig errat, en Debian els números separats per un guionet darrera de
les versions oficials representen la versió de l'empaquetat d'aquell paquet.

Com que des de debian es tenen pilons de modificacions i personalitzacions
per als paquets, els /mantainers/ es reserven aquesta nomenclatura per
poder-los anar re-alliberant per corregir aquests patches.