[gilug.org] Informació sobre blogs "lliures"

Andrey Antoukh andsux gmail com
2010-10-13 16:56:47 UTC

2010/10/13 Lourdes Mallorquí i Dani Fossas <>:
> A Dimecres 13 Octubre 2010 16:43:01, Andrey Antoukh va escriure:

> Benvolgut Andrey:
>
> Reconec la part de culpa per haver explicat prèviament "la meva vida", però a
> continuació et diré que la educació de les meves filles SÍ que és cosa meva.
> Tinc la potestat de triar el que em sembli millor per a elles i no vull ara
> discutir tot l'origen del problema que m'afecta personalment.
>
> A partir d'això, prometo no tornar a fotre tant de "rotllo", però també
> t'exigeixo una mica de respecte i que tu deixis de jutjar als altres amb
> [...]

De igual manera que explicaste de igual te conteste... La solución
siempre es de igual
complejidad que el problema...
Por lo de mas en paz... solo comente que no siempre imponer algo que
tu crees es lo mejor
por lo que creo que mi comentario fue aun aporte y no una ofensa,
estoy deacuerdo que tu vas
a hacer lo que crees que debes hacer, pero no te va a hacer mal,
escuchar a los demás ya que
eres tu quien empezó contando la vida.

Así que... tema cerrado.

Y respondiendo a tu pregunta, la solución mas simple, es wordpress +
algún hosting gratuito.
Ya que ofrece un nivel intermedio de opciones y facilidad. Ayudara a
comprender un poco mas
lo que son los blogs y como administrarlos.

Un saludo