[gilug.org] Informació sobre blogs "lliures"

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2010-10-13 16:24:03 UTC

A Dimecres 13 Octubre 2010 16:43:01, Andrey Antoukh va escriure:
> [...]
>  necesidad...
>
> Ah y un consejo... no intentes imponer nada a tu hija... solo aconseja
> le.. y si no te escucha poes ya se equivocara ella sola, no pienses
> por ella... deja que aprenda a pensar sola.. no vaya ser que cuando
> crezca... sea como una de la mayoría que no tiene ni **** idea de usar
> su cabeza...(ya que su papa le ha hecho y ha pensado por ella siempre)
>
> Y espero no ofender a nadie, solo intento expresar mi opinión, ya que
> leyendo esto y viendo la manera en la que la gente intenta complicarse
> la vida para intentar hacer algo innecesario.

Benvolgut Andrey:

Reconec la part de culpa per haver explicat prèviament "la meva vida", però a
continuació et diré que la educació de les meves filles SÍ que és cosa meva.
Tinc la potestat de triar el que em sembli millor per a elles i no vull ara
discutir tot l'origen del problema que m'afecta personalment.

A partir d'això, prometo no tornar a fotre tant de "rotllo", però també
t'exigeixo una mica de respecte i que tu deixis de jutjar als altres amb
aquest posat d'estar per damunt del bé i del mal que sovint fas servir, ja que
això és una llista de correu per a temes informàtics, i si bé jo m'he, potser,
excedit amb els preliminars, volia ÚNICA I EXCLUSIVAMENT una resposta a nivell
d'usuari de GNU/Linux.

I si vols en seguim parlant fora de la llista...

Dani