[gilug.org] Informació sobre blogs "lliures"

Jordi Pujol jordipujolp gmail com
2010-10-13 13:46:43 UTC

Hola,

Blogger vs. Wordpress.com Comparison Chart - 2010

These are the two main contenders for free blog hosting. Features which are
clearly better at ... Pages, Displays a list of stand-alone pages on your
blog.

http://pulsed.blogspot.com/2007/07/blogger-wordpress-chart.html

- Blogger: Create your free blog
aquest servei de google és molt popular, es presenta en català, i probablement
el programa que fan servir és lliure, encara que no trobo si el font está
disponible,

Blogger is a free blog publishing tool from Google for easily sharing your
thoughts with the world. Blogger makes it simple to post text, photos and
video

www.blogger.com/

- Wordpress
el Wordpress és més avançat i té moltes possibilitats, potser massa complexe
per algú que comença,

A Dimecres 13 Octubre 2010 13:20:30, Lourdes Mallorquí i Dani Fossas va
escriure: