Re: [gilug.org] curset d'introducció a gnu/linux

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2006-05-27 12:02:50 UTC

El 27/05/06, marcfurti <> ha escrit:
> Referent al curset d'introducció a Gnu/linux proposo fer-lo a l'estiu,
> ja que els estudiants no tindrem examens, i pel que fa al curro, pos puc
> mirar de torbar algun forat per tal de poguer fer el curset ....
> Quč us semblaria si es fes al mes de juny, juliol o agost ???
> Com ho veu el personal ???

Ho veig bé, però diguem que el Juny no és un més tranquil pels
estudiants... final de curs, piles de treballs per fer.. fins i tot
crec que a la UdG hi ha recuperacions no?

> Per cert, faltaria poguer trobar un lloc on poguer-lo fer, l'Afrostyle
> em va comentar que podia demanar la Fŕbrica, un centre social de
> celrŕ ... no sé ... que us sembla ??? Sabeu d'algun altra lloc on es
> pugui preperar alguna cosa que estigui mitjanament bé ???

Bé, no és ben bé a la fàbrica, encare que també ho puc demanar, jo
pensava en una sala que té l'ajuntament de Celrà on hi ha
retroprojector (per fer la presentació crec que és essencial)

> Jo, personalment, estic obert a totes les propostes, per aixň envio
> aquest correu diguent les cosses com estan, per si algú em pot/vol donar
> un cop de mŕ en trobar un local on poguer-ho fer ....

La cosa està en que no puc demanar res si no hi ha dates... i tot acabat.
O sigui:
Local ja en trobarem _algun_ el que falta és posar dates per poder
demanar el local que sigui...

Salut!

--
Eduard Carreras i Nadal <>