[gilug.org] curset d'introducció a gnu/linux

Lourdes Mallorquí i Dani Fossas lourdes dani gmail com
2006-05-27 13:03:32 UTC

A Dissabte, 27 de Maig de 2006 13:53, marcfurti va escriure:
> Referent al curset d'introducció a Gnu/linux proposo fer-lo a l'estiu,
> ja que els estudiants no tindrem examens, i pel que fa al curro, pos puc
> mirar de torbar algun forat per tal de poguer fer el curset ....
> Què us semblaria si es fes al mes de juny, juliol o agost ???
> Com ho veu el personal ???

Molt bé!!! Les nenes no ténen escola, ni extraescolars i tinc (en principi)
tots els dies lliures a partir de mitja tarda (TOT l'estiu eh? que Jo sóc un
"proletari" i ni viatges ni polles en vinagre... i pare de família nombrosa!!

> Si no he dit res fins ara ha estat per què estic liat amb la carrera i
> les maleïdes matemàtiques, mentre no tingui això superat ... prefereixo
> no buscar-me més coses per fer ...

"Ya te digo"

> Per aquesta raó us proposo fer-lo durant l'estiu, que qui més qui menys,
> pot venir, passar-se o bé interessar-se pel tema ...
> Per cert, faltaria poguer trobar un lloc on poguer-lo fer, l'Afrostyle
> em va comentar que podia demanar la Fàbrica, un centre social de
> celrà ... no sé ... que us sembla ??? Sabeu d'algun altra lloc on es
> pugui preperar alguna cosa que estigui mitjanament bé ???
> Jo, personalment, estic obert a totes les propostes, per això envio
> aquest correu diguent les cosses com estan, per si algú em pot/vol donar
> un cop de mà en trobar un local on poguer-ho fer ....

A mi lo de Celrà, si de'n cuida l'Edu ja em sembla de puta mare. A Girona ni
ho provaria (són una colla de burócrates, sectaris i no sé que ens acabarien
demanant, tot i que potser és més cèntric).

> Ens llegim!!!
> Fins ara!!

Salute!!
Dani