[gilug.org] curset d'introducció a gnu/linux

marcfurti marcfurti yahoo es
2006-05-27 11:53:39 UTC

Referent al curset d'introducció a Gnu/linux proposo fer-lo a l'estiu,
ja que els estudiants no tindrem examens, i pel que fa al curro, pos puc
mirar de torbar algun forat per tal de poguer fer el curset ....
Què us semblaria si es fes al mes de juny, juliol o agost ???
Com ho veu el personal ???
Si no he dit res fins ara ha estat per què estic liat amb la carrera i
les maleïdes matemàtiques, mentre no tingui això superat ... prefereixo
no buscar-me més coses per fer ...
Per aquesta raó us proposo fer-lo durant l'estiu, que qui més qui menys,
pot venir, passar-se o bé interessar-se pel tema ...
Per cert, faltaria poguer trobar un lloc on poguer-lo fer, l'Afrostyle
em va comentar que podia demanar la Fàbrica, un centre social de
celrà ... no sé ... que us sembla ??? Sabeu d'algun altra lloc on es
pugui preperar alguna cosa que estigui mitjanament bé ???
Jo, personalment, estic obert a totes les propostes, per això envio
aquest correu diguent les cosses com estan, per si algú em pot/vol donar
un cop de mà en trobar un local on poguer-ho fer ....

Ens llegim!!!
Fins ara!!
--
http://dats.3utilities.com #El meu weblog personal on hi ha varis tipus de cosses,
notcies, problemes, vivncies, i altres cosses relacionades amb mi

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com