[gilug.org] [OT] Recomenacions per editor PHP

Eduard Vidal i Tulsà eduard vidal pas udg es
2006-05-19 08:24:40 UTC

En/na Raul Perez ha escrit:

> I perquè no ?
> A vegades et pots trobar que al llançar un missatge al navegador es
> talli el procés que estiguis fent ( sobretot en accions POST que
> requereixen redireccions ).

Ostres, Jo em vaig trovar una vegada amb una cosa com aquesta, era un
proces que em creava una arxiu tex, i despres feia el corresponent pdf
per depurar-lo vaig comentar la redirecció, per veure l'error del pdflatex
Pots donar exemples on estiguis obligat a fer redireccions?
Gràcies!

> Llavors és molt útil poder debugar el codi.
>
> D'altra banda jo també uso Vim ( no el gvim si no el vim a seques ).

> Que jo sàpiga és més adient dir "dipòsit" que no pas "repositori" o si
> més no és el que diuen els de SoftCatalà i/o el TermCat.
>
> Quan al SVN només dir que hi ha molta gent que empra malament aquest
> tipus de programari :
>
> SubVersion així com CVS, Bazaar o d'altres són gestors de versions
> col·laboratius. És a dir que el seu propósit és sempre guardar les
> difents versions que poden ser alfas, betas, estables etc ... de la
> feina que estiguem fent.

Així a un subversion només s'envia la feina quan funciona?
pots explicar-nos una mica la filosofia?
i si soc monoprogramador, com en joan palomo... a mi em serviria?
Jo el que faig es tinc una versió que funciona, i despres quan l'he
millorat em carrego l'antiga (tar cjvf antiga`date`.tar.bz2
programaweb/; rsync portatil:/cami/de/proves/ programaweb/ ) i poso la
nova...
Que em recomeneu?

> [...]
> correctament o que ni tan sols funcionen.
>
> Pujar versions que no compilen o pujar feines sense adjuntar-hi el
> missatge pertinent pot provocar conflictes que després són complicats de
> resoldre ( sobretot quan no volem perdre l'historic dels fitxers en
> questió )
>
> Clar que utilitzar correctament aquests tipus d'utilitats requereixen
> una acurada fase d'anàlisi del producte a desenvolupar que .. moltes
> vegades al ser adreçats a grups molt reduïts de programadors o fins i
> tot a un sol programador és eliminada per presses ;)

has provat *kvim*, crec que aquest si que té suport per cvs...
http://www.freenux.org/mirrors/kvim/