[gilug.org] [OT] Recomenacions per editor PHP

Albert Martin albert martin gmail com
2006-05-19 08:35:04 UTC

On 5/19/06, Eduard Vidal i Tulsà <> wrote:

> Així a un subversion només s'envia la feina quan funciona?
> pots explicar-nos una mica la filosofia?
> i si soc monoprogramador, com en joan palomo... a mi em serviria?
> Jo el que faig es tinc una versió que funciona, i despres quan l'he
> millorat em carrego l'antiga (tar cjvf antiga`date`.tar.bz2
> programaweb/; rsync portatil:/cami/de/proves/ programaweb/ ) i poso la
> nova...
> Que em recomeneu?

Jo treballo amb subversion de la següent manera:

tinc la copia sobre la que desenvolupo i provo en local. Quan lo que
estic fent em funciona faig un commit, o sigui, envio els canvis al
repositori. Llavors si algú s'ho vol actualitzar fa un "update" i
tindrà els meus canvis.

Al repositori es van guardant totes les versions, pel que pots
comparar la última versió d'un arxiu amb l'actual per veure els canvis
afegits, recuperar versions antigues, etc. etc.