[gilug] Re: Renovacio del nom de domini gilug.org

Narcis Garcia narcisgarcia gilug org
2021-04-21 13:36:20 UTC

Utilitzo banca ètica i al consorci Bizum això no entra bé.
D'altra banda, em sembla que la xarxa Bizum requereix programari
privatiu i a mi això no m'entra bé.

Crec que hi ha dues maneres:
- Pagar directament al registrador (pot fer falta targeta)
- Pagar a l'entitat que manté els recursos de gilug.org

Per a més detalls, em pots escriure en privat.

Narcis Garcia

El 21/4/21 a les 11:59, Eduard ha escrit: