[gilug] Re: Configurant un nou monitor

Blai Dalmau Solé hola blaidalmausole net
2020-11-27 12:58:36 UTC

He configurat les pantalles no com a mirall, sinó com a escriptori
compartit entre ambdues (tal com suggereixes, Narcís) i m'ha aparegut la
possibilitat de configurar-ho en resolució 16:9. Ja em va bé aquesta
disposició en dos pantalles, així que llestos, problema resolt.  :)

Salutacions i gràcies!

Blai

El 27/11/20 a les 10:51, Blai Dalmau Solé ha escrit: