[gilug] Re: Configurant un nou monitor

Blai Dalmau Solé hola blaidalmausole net
2020-11-28 14:31:36 UTC

De totes formes, estaria molt bé poder posar el mode "mirall" sovint, ja
que en alguns aspectes resulta més pràctic que el mode "escriptori en
dos pantalles". Així que si a algú se li acut com podria posar el mode
mirall de tal manera que s'adapti a la proporció 16:9 d'ambdós monitors,
li estaré molt agraït.

Blai

El 27/11/20 a les 13:58, Blai Dalmau Solé ha escrit: