[gilug] Re: Configurant un nou monitor

Blai Dalmau Solé hola blaidalmausole net
2020-11-27 09:51:57 UTC

Gràcies per la ràpida resposta, Narcis.

Les dues pantalles/monitors són de format 16:9.

En la pantalla petita, la del portàtil, normalment la imatge es veu bé,
és a dir, la imatge que apareix és en 16:9, ocupant tota la pantalla;
però quan connecto la nova pantalla gran (que també és en 16:9), a la
petita passa a veure's en 4:3, apareixent un marge negre a cada costat,
i a la gran apareix la mateixa imatge (en 4:3), però deformada, estirada
pels costats.

En resum, que no es veu bé ni en una ni en l'altra, perquè transforma la
imatge a 4:3 mentre que ambdós monitors són de 16:9.

Salut!

Blai

El 27/11/20 a les 8:47, Narcis Garcia via gilug ha escrit: