[gilug] Re: Configurant un nou monitor

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2020-11-27 08:04:59 UTC

Hola,
Jo solo utilitzar el programa ARandR, que té moltes més opcions que la
configuració de pantalla per defecte del sistema (Ubuntu, en el meu cas).
Permet diferents resolucions de pantalla, extensions i duplicats, així com
organitzar la posició (dreta-esquerra, dalt-baix) de la pantalla secundaria.
Molt fàcil de funcionament, arrossegant ratolí. Sol venir per defecte a
totes les distros principals. Amb un 'aptitude install arandr' s'instal·la
en derivats de Debian o pots fer-ho també des del centre de control.
https://christian.amsuess.com/tools/arandr/
(si hi ha cosa més angoixant és tenir el públic esperant en una xerrada i
tu barallar-te amb el projector. Aquesta aplicació m'ha salvat la vida més
d'un cop)

Salutacions,

Xavier

Missatge de Narcis Garcia via gilug <> del dia dv.,
27 de nov. 2020 a les 8:52: