[gilug] Re: Configurant un nou monitor

Narcis Garcia informatica actiu net
2020-11-27 07:47:32 UTC

En modalitat «mirall» és probable que el sistema de configuració de
pantalla estableixi que a ambdues pantalles se'ls ha de donar la mateixa
imatge amb la mateixa resolució.
I per a assegurar que es veu imatge, només deu permetre les resolucions
i proporcions de la més petita, ja que se suposa que l'altra admet les
seves resolucions i més.

Així doncs, si la petita admet, per exemple, fins a 1280x1024 punts de
resolució doncs aleshores et permet això per a fer mirall. Si les
pantalles són de diferent proporció (una 4:3 i l'altra 16:9) evidentment
la imatge en mirall serà completament satisfactòria en una i no en l'altra.

L'alternativa pot ser no utilitzar el «mirall», sinó que cada pantalla
tingui la seva resolució, la millor possible. Això deu implicar un
escriptori estès entre les dues.

Salut;
Narcis Garcia
El 26/11/20 a les 22:37, Blai Dalmau Solé ha escrit: