[gilug] Re: SMS via internet, sense mes intermediaris

Eduard festuc gmail com
2019-06-14 21:23:01 UTC

Pots tenir un mòbil a una zona de cobertura de telefonia i accedir per
control remot al mòbil via scrcpy
Jo controlo un telèfon que tinc a un altre lloc amb això remotament a
través d'Internet.
O també amb el kdeconnect de Aptoide pots enviar SMS desde un ordinador
remot que estigui a la mateixa xarxa (vpn) que el telèfon que té cobertura.
O fins i tot aparellant messages.android.com del telèfon amb cobertura amb
el ordinador/ tauleta amb internet i sense cobertura telefònica amb aquesta
última opció tindries intermediaris (Google) però és molt eficaç i destinat
al teu problema