[gilug] Re: SMS via internet, sense mes intermediaris

Narcis Garcia informatica actiu net
2019-06-15 05:54:22 UTC

La línia en qüestió va amb un telèfon que es porta a la butxaca, perquè
és d'ús quotidià. Per a rebre trucades de veu, la solució és desviar les
trucades a un fix tal com preveu l'operador, però pels SMS no donen
aquesta mena de solucions de desviament ni reenviament.

El telèfon es pot passar dies sense cobertura, i això l'exposa a què
s'esgoti la bateria (apart de trobar un bon lloc on dipositar-lo
habitualment, sense molestar ningú). És per això que cerco una solució
que no depengui de la xarxa de telefonia mòbil, sinó que a través
d'internet pugui connectar amb el SMSC.

Hi ha entitats que per Internet demanen la confirmació de gestions amb
un codi enviat per SMS, i el formulari de confirmació pot caducar en
qüestió de minuts. Aquests casos són un verdader problema.

El 14/6/19 a les 23:23, Eduard ha escrit: