[gilug] SMS via internet, sense mes intermediaris

Narcis Garcia informatica actiu net
2019-06-14 16:45:34 UTC

En un indret sense gens de cobertura de telefonia mòbil, però amb accés
a internet terrestre, necessito que es puguin enviar i rebre missatges
de text per la xarxa neutral (SMS).

tal d'aconseguir alguna aplicació o conjunt que em permeti configurar
els paràmetres de l'operador d'una línia mòbil, per a fer-ne ús.

He trobat programari com el Kannel i el OsmoBSC, que semblen pensats per
a establir servidors centrals de SMS per a proveïr de serveis a multitud
d'usuaris, tot i que jo només vull configurar una sola línia d'un
operador comercial.
He instal·lat i provat, però no m'aclareixo perquè tot va per parts i jo
no vull estudiar-me el tema per a fer-ne un desplegament.

Algú sap com aconseguir una cosa així sense que es tracti d'enllaçar el
telèfon mòbil a l'ordinador (que necessitaria cobertura)?

Gràcies.