[gilug] Dubte PHP: visites multiplicades

Narcis Garcia informatica actiu net
2016-05-12 13:29:06 UTC

No és la primera vegada que em passa, i vull preguntar si algú que
programi en PHP s'hi ha trobat:

Em trobo que, sota determinades circumstàncies (que no sé quines, però
sempre és el mateix moviment), una pàgina en PHP que es visita una sola
vegada s'executa de 2 a 4 vegades.
En el meu cas és un formulari al qual se li polsa el botó de «submit»;
el fitxer PHP s'executa 2 vegades amb el navegador Midori (Webkit) o 4
vegades amb el navegador Firefox (Gecko).
Només la primera execució rep les dades del formulari; les demés actuen
com si fos la primera visita.