[gilug] Re: dos petits problemes

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-03-09 09:47:40 UTC

AMR: Probablement amb l'Audacity et serà molt més fàcil convertir aquest
i molts altres formats de so. Li fas obrir el fitxer, i seguidament li
fas exportar en el format desitjat.

HTML: Si estàs escrivint directament HTML, potser et serveixi afegir
aquesta capçalera als fitxers:

Una altra eina prou atractiva pot ser el Kompozer:
https://help.ubuntu.com/community/InstallKompozer
http://kompozer.sourceforge.net/l10n/langpacks/kompozer-0.8b3/

El 08/03/14 20:10, Blai Dalmau Sol ha escrit: