[gilug] Re: dos petits problemes

Dani Fossas danifossas gmail com
2014-03-08 21:10:07 UTC

Benvingut Blai!

Et responc jo perquè veig que no ho ha fet encara ningú, però t'avanço
que sóc el menys entès de tots.

Si t'aventures en l'amazing world of el programari lliure descobriràs
que el millor que té és la seva senzillesa i les millors eines són els
potents programes per línia de comandaments (consola).

En primer lloc t'aconsellaria que convertissis els arxius a .ogg, és un
format lliure i els programes que facis servir amb GNU/Linux t'haurien
d'anar bé per a reproduir-los (suposo que fas servir GNU/Linux, no
anomeno altres sistemes lliures, com FreeBSD perquè no els conec, i que
em disculpin els seus usuaris). També hi han alguns dispositius
reproductors que poden fer-ho però t'hauries d'assegurar abans.
De moment t

Tornant a la línia de comandaments, t'aconsellaria que fessis servir
ffmpeg. En primer lloc comprova si el tens instal·lat (suposo que si).

Obres una consola. Ves al directori on tens l'arxiu, amb "cd" (sense les
cometes, hi pots anar, trobaràs informació a google o altres, -de moment
serà el més senzill per deixar el nou arxiu al mateix directori on tens
l'amr-.

Un cop allà:
ffmpeg -i arxiu.amr arxiu.ogg
per convertir-lo a ogg;
o bé
ffmpeg -i arxiu.amr arxiu.mp3
per convertir-lo a mp3,
i si vols més qualitat
ffmpeg -i arxiu.amr -ab 320000 arxiu.mp3

En tots els casos arxiu.amr serà el nom de l'arxiu que tens i arxiu.ogg
i arxiu.mp3 el nom de l'arxiu que vols

Repeteixo, no sóc el més indicat, potser, però jo ho faria així.

Salut!

Dani

El ds 08 de 03 de 2014 a les 20:10 +0100, en/na Blai Dalmau Solé va
escriure: