[gilug] dos petits problemes

Blai Dalmau Solé blai detourne org
2014-03-08 19:10:56 UTC

Bones!

Sóc nou en el fabulós món del programari lliure. Afortunadament, en
Narcís, un company de Figueres, m'hi ha introduït. Sóc poc entès en
informàtica i tinc un parell de dificultats. A veure si algu(ns) em
podeu donar un cop de mà.

1) Estic intentant trapassar gravacions fetes amb el mòbil (format .amr)
a l'ordinador, en mp3 o similar. He provat el Mobile Media Converter,
que en principi serveix per això, però em dona error al intentar fer la
conversió.

2) Estic mirant de fer una web amb l'ajuda de l'Editor Bluefish. Tot bé.
Menys una coseta: els textos apareixen distorsionats, amb signes
estranys, quan els visualitzo amb el navegador. Crec que és per allò de
que en HTML els accents i símbols d'aquests, cal formular-los diferent,
amb un codi de programació especial per a cada símbol. Però crec que hi
ha una manera de fer-ho automàtic. Sabeu quina?

Salutacions i gràcies per l'atenció!

Blai