[gilug] Re: 8-M: Taller de Python a Figueres

Narcis Garcia informatica actiu net
2014-03-03 19:54:53 UTC

El local si, està al carrer dels Enginyers, però a la mateixa vorera que
el Museu de l'Empordà, és a dir, tal com vens de la Rambla al costat
esquerre.

Hi ha una petita pancarta blanca de lona que penja d'un pal, molt per
damunt de la porta. Es puja a la primera planta.

No cal cap confirmació, només saludar quan entres, i guay si dius que te
n'has enterat pel GiLUG.

El 03/03/14 19:57, Xavier Barnada ha escrit: