[gilug] Re: dos petits problemes

Xavier Barnada xbarnada gmail com
2014-03-09 10:15:48 UTC

Hola,

Respecte al HTML jo havia usat una eina anomentada Quanta. Tambe hi ha
una "manera" d'escriure HTML facilment i es usar un programa tipus
LibreOffice i guardar el fitxer com a HTML.
Aquest ultim metode no t'el recomano si el que vols es aprendre com fer
funciona el HTML.

Salutacions
El 09/03/14 10:47, Narcis Garcia ha escrit: