[gilug] Re: Estirar la durada del so (amb Audacity?)

marcos tenak net marcos tenak net
2014-08-29 14:04:15 UTC

Bona tarda,

On 2014-08-29 15:17, Narcis Garcia wrote:
> El problema sorgeix quan resulta que la banda sonora en castellà sura
> una hora i 27 minuts, però en canvi el video anglès dura 1 hora i 30
> minuts. Evidentment el so que vull posar va massa ràpid, i mica en mica
> se sent la gent parlar abans de què mogui la boca.
>
> He mirat amb l'Audacity, però té més de cent efectes que no conec, i no
> sé si realment n'hi ha algun per dir-li que m'estiri (alenteixi) la
> pista de so fins a una durada en concret.
>
> Sinó, algú sap d'una eina que em pugui servir?

Fa poc em vaig trobar amb un problema semblant important un vídeo a
Blender
on la pista d'àudio durava menys que la de vídeo. El problema era
simplement
el framerate a l'hora d'importar: el vídeo s'importava amb una taxa de
quadres inferior a la que s'havia gravat, pel què el vídeo durava més
del
què tocava (i no l'àudio menys que el vídeo). Mira si és configurable a
l'audacity els fps a l'hora d'importar el vídeo.

Normalment, pel què vaig llegir quan em va passar a mi, és el vídeo el
que
s'importa malament i no l'àudio, que acostuma a durar el què ha de
durar.

A veure si t'és d'ajut això.

Salut,
--