[gilug] Re: Regalet de primavera: update-grub-isos

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-05-03 19:16:26 UTC

He fet una revisió al tema del desenvolupament col·laboratiu:
https://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_revision_control_software

i el programari que prefereixo és el GNU Bazaar, i en segon terme el Git
i el Mercurial.

Ara estic provant el bzr (Bazaar), i buscant editors de text prou
senzills que el facin anar. Provo també d'allotjar-ho per mi mateix.

Al 03/05/13 16:23, En/na Eduard Carreras i Nadal ha escrit: