[gilug] Re: Regalet de primavera: update-grub-isos

Eduard Carreras i Nadal ecarreras gmail com
2013-05-03 14:23:37 UTC

2013/5/3 Narcis Garcia <>

> Un dia vaig crear un compte a launchpad.net però sembla que s'ha de
> saber la vida i miracles per publicar paquets en un repositori PPA.

Ufff launchpad i bzr... jo també hi tinc un compte per col·laborar amb
algun projecte que està allotjat allà i és un martiri cada vegada que s'ha
fer alguna cosa. Des de fa ja un temps treballo sempre amb Git i la veritat
és que és molt còmode i ràpid. Encara que això de l'empaquetament automàtic
que fa launchapd és força útil :)

Faig servir la plataforma col·laborativa github[1] (que és gratis per a
programari lliure, però ella mateixa no és lliure) i després també faig
servir una que es diu gitlab[2] (que és el clon lliure de github)

Salut,

[1] https://github.com/
[2] http://gitlab.org/

--