[gilug] Re: Regalet de primavera: update-grub-isos

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-05-04 08:23:15 UTC

M'he instal·lat bzr, Bazaar explorer i qct
Tot moolt sofisticat.
En una altra màquina amb Debian 6, he provat a instal·lar redmine amb
els paquets mysql-server redmine-mysql redmine libapache2-mod-passenger
i seguint aquesta guia:
http://www.redmine.org/projects/redmine/wiki/HowTo_Install_Redmine_using_Debian_package

La interfície web de Redmine és molt més amigable que les eines-client
(fins i tot es pot tenir tot en català), però encara no capto la manera
d'escriure fitxers-font en un editor de text del meu escriptori i que es
desin al servidor de Redmine.

Com que no es tracta de grans projectes amb grans grups de persones,
estic començant a pensar que amb un wiki de codi font la gestió pot ser
més senzilla i amigable.

Al 03/05/13 21:16, En/na Narcis Garcia ha escrit: