[gilug] Re: Alternatives a FrostWire (p2P)

Marc Tarrés pardalet_empordanes yahoo es
2013-03-21 01:20:19 UTC

Sí, és clar, tant el Transmission com el Deluge són clients
únicament de BitTorrent i com a tals no permeten cercar res.

Sobre portals d'enllaços ni idea, només solo fer servir la
badia dels pirates. Si aquesta falla, recorro a recerques de
Google ("allò-que-vull-baixar" + torrent) i a creuar els dits.

De tota manera, amb una recerca ràpida he trobat això:
http://blog.bittorrent.com/2013/01/10/introducing-bittorrent-surf/
És només per al Chrome i ni idea de si ja porta
pre-carregada una llista de pàgines o les has d'anar afegint
tu una a una, però potser et pot servir.

Al 20/03/13 23:54, En/na Narcis Garcia ha escrit: