[gilug] Re: Alternatives a FrostWire (p2P)

Toni Martínez Colom toni martinez gmail com
2013-03-21 08:23:46 UTC

El mldonkey per defecte porta la interfície web al port 4080, obert només
per a la xarxa local. Hi ha *MOLTES* opcions de configuració. Allà podràs
activar i desactivar xarxes, canviar els ports, límits d'amplada de banda,
etc... Si no recordo malament, a les últimes versions el gnutella venia
desactivat per defecte.

Últimament han tancat molts trackers de bittorrent, però les últimes
versions del mldonkey ja van amb DHT, i que jo sàpiga, sempre ha fet
seeding. A les estadístiques es veuen les dades pujades. Igualment, queden
pocs servidors edonkey, però la majoria de cops trobo el que busco amb els
que queden. I per descàrregues de fitxers grossos via http també va molt bé.

Aquest client p2p no és tan ràpid com d'altres, però jo el trobo convenient
per els molts protocols que suporta (amb un programa ho tens tot). No solo
tenir pressa per descarregar coses. Ho poso a baixar, i quan està, està.

Toni