[gilug] Re: Alternatives a FrostWire (p2P)

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-03-20 22:54:42 UTC

El Transmission està bé, però no porta cercador. El Deluge fa molt bona
pinta, és extensible però tampoc no li trobo cercador ni als complements.

Ja que fora de FrostWire amb Gnutella tot es redueix a l'insegur
Bittorrent, sabeu de portals web recomanables apart de thepiratebay.se ?

I portals d'enllaços ed2k dedicats a la música?

Al 20/03/13 22:12, En/na Marc Tarrés ha escrit: