[gilug] Re: Alternatives a FrostWire (p2P)

Marc Tarrés pardalet_empordanes yahoo es
2013-03-20 21:12:31 UTC

Fa anys que no utilitzo l'MLDonkey, però en els seus bons
temps s'integrava molt bé a la xarxa Torrent (però fent
leeching, és a dir que baixaves coses de la xarxa Torrent
però tu no hi pujaves res). Últimament ho he tornat a provar
algun cop i ja no funcionava. M'imagino que devien 'xapar'
la connexió per insolidaris... xD

Pel què fa només al Torrent, abans t'han parlat del
Transmission, que és el que ve per defecte a Ubuntu. Jo però
prefereixo el Deluge, em sembla més complet i programable.

Al 20/03/13 17:43, En/na Narcis Garcia ha escrit: