[gilug] Re: editar videos

Narcis Garcia informatica actiu net
2013-07-16 17:30:14 UTC

El MiniTube et permet descarregar un video de Youtube amb facilitat.

Un editor senzill que puc recomanar és l'OpenShot, i un de sofisticat el
Kdenlive:
http://wiki.gilug.org/index.php/Tractament_de_video

1. Obtens el fitxer (descarregant-lo si cal)
2. El modifiques
3. El tornes a publicar si cal.

Al 16/07/13 18:35, En/na Marc Furtià i Puig ha escrit: