[gilug] Re: editar videos

Marc Furtià i Puig marc furtia gmail com
2013-07-16 17:21:26 UTC

Amb aquesta comanda, he vist que puc descomposar el video en imatges :
mplayer -vo
jpeg:optimize=100:quality=100:outdir=/tmp/fotos ./1280359758.mov

M'imagino que després puc modificar les imatges on surt el logo de
l'empresa, posar el logo de la nova empresa, ja que el video es seu
segons qui m'encarrega la pàgina, i tornar a generar el video.
És correcte ?
Vaig ben encaminat ?
Gràcies per tot

El dt 16 de 07 de 2013 a les 18:35 +0200, en/na Marc Furtià i Puig va
escriure: