[gilug] Re: editar videos

Xavier de Palau xdepalau gmail com
2013-07-16 17:46:36 UTC

El kdenlive va bé per això. Hi ha una llista d'efectes on pots escapçar
un tros (m'imagino de la mida del logo). Mira't on posa "Crop and
transform". A una nova pista, hi poses el logo (pot ser una imatge fixa)
i amb els efectes el redimensiones per tal que els dos videos se sumin.
Per anar bé el background del vídeo ha de ser fàcil, perquè del contrari
serà una mica més complicat que no es noti un "pegote". Renderitzes i ja
està.
És una mica entretingut si es vol fer bé i no es coneix aquest programa,
però sempre serà més ràpid que editar fotograma a fotograma el vídeo com
volies fer (entenc que és l'estàndard de 25 frames per segon)

Sort,

Xavi

Al 16/07/13 19:30, En/na Narcis Garcia ha escrit: