[gilug] Re: Trucades entre Telefon amb FXS i internet

2012-06-10 15:33:57 UTC

És que hi ha gent que d'entrada es compra l'adaptador RJ11 a USB i
aleshores em demana que li configuri. Primer compren sense consultar, i
després li veuen dificultats perquè la propaganda de l'aparell no parla
de sistemes operatius.

Què vols dir que sense Asterisk no és viable? Amb el Qutecom o Ekiga sol
no n'hi ha prou?
El dilluns hauré de provar un MagicJack, i he llegit que amb el Twinkle
es pot apanyar el tema. Si no me'n surto, potser els faré comprar un
Digium S100U o un IPP2000 USB ATA, i preguntaré a Aliart.

Gràcies.

Al 09/06/12 21:01, En/na Marc Hernández i Masip ha escrit: