[gilug] Re: Trucades entre Telefon amb FXS i internet

Marc Hernández i Masip march masip gmail com
2012-06-10 18:32:26 UTC

Sí, sí perdona si no m'he explicat prou bé, amb un softphone n'hi ha de
sobres, simplement és una "aparell" telefònic més, executant-se des de el
teu ordinador, totalment funcional i viable tenint un compte SIP amb
qualsevol operador. Fins hi tot Ekiga et crea el compte sip, com un compte
Skype.

Amb l'asterisk li afegeixes funcionalitats, i complicació, evidentment.

De totes formes si és com comentes de cares a clients, que es compren el
primer que veuen a la tele o botigues sense llegir-se la lletra petita, és
una altre història.

Ja ens explicaràs com et va...