[gilug] Re: Trucades entre Telefon amb FXS i internet

Marc Hernández i Masip march masip gmail com
2012-06-09 19:01:43 UTC

Bones,

També pots comprar-te un telefon IP, o contractar un compte sip. A Girona
també hi ha gent que es dedica a aquest tema:
http://www.aliartsl.com/es/ique-ofrecemos/soluciones-de-voz-ip.html

Sobre els softphones amb linux, aquesta setmana vaig provar el SFLphone amb
l'asterisk que tenim a la feina, i no va acabar de funcionar correctament,
els que m'han funcionat són Qutecom i ekiga, això sí, sempre registrant a
un asterisk propi i configurant-hi el compte SIP, funciona bé.