[gilug] Re: fsf

2012-06-07 14:46:33 UTC

Aquesta setmana ja m'he trobat amb un cas similar via software:

L'empresa Flexera Software fa un complement de programari DRM per a les
aplicacions comercials, per tal que controlin les llicències i els
continguts copyright.
http://en.wikipedia.org/wiki/FlexNet_Publisher

El què m'he trobat és que en un ordinador normal i corrent no s'hi
instal·lava el gestor d'arrencada GRUB, perquè el sector 32 del disc dur
(la zona seguida al MBR que utilitzen els gestors d'arrencada) estava
ocupat per aquest microprograma que portava una aplicació d'Adobe.

He hagut d'esborrar la primera pista del disc dur sector a sector. En
aquest cas, després d'hores de recerca, jo hi he trobat remei, però no
és així pel 99% dels usuaris.

Al 03/06/12 13:13, En/na Quim Rovira ha escrit: