[gilug] Re: jarl

Quim Rovira quim rovira cat
2012-06-03 11:27:53 UTC

Es presenta Microsoft Ireland enlloc de la filial espanyola per tema
d'impostos.. allà només paguen un 15%.

És el mateix que fa Apple:
 - Els impostos allà són del 15%, aquí del 35%
 - Apple es ven els portàtils a si mateixa des d'' Irlanda, posem que
li arriben a 600€, i se'ls ven a 998€ a l'Espanyola, tributa a irlanda
sobre 398€ de benefici, al 15%.
 - Apple després ven els portàtils d'Apple Espanya a la gent a un preu
de 999€, pel que la filial espanyola tributa a Espanya 1€ al 35%

La gran diferència? Que en aquest cas és la generalitat que fomenta
aquesta altra forma d'evasió d'impostos.

Per matar-los a tots.
Un per un.
Amb napalm.