[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

Raimon Trujillo raimont gmail com
2012-04-15 17:39:44 UTC

No crec que hagi d'ésser repassat, sinó que hi hagi com una "executiva", no
serien persones per sobre dles altres, ni es miraria què es passa i què no
als subscriptors, però seria una manera de tindre-ho tot (continuant sent
horitzontal) més controlat i organitzat. És el meu punt de vista tal com
deia.

El 15 d’abril de 2012 19:37, Narcis Garcia - GiLUG
<>ha escrit: