[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

2012-04-15 17:37:45 UTC

Jo normalment no participo en organitzacions que no siguin horitzontals.
M'estimo molt l'organització, el repartiment de tasques, la
responsabilitat de complir amb la paraula donada, la puntualitat, etc.
però sempre i quan no hi hagi uns per sobre els altres.

Raimon, potser et dóna la sensació de què el GiLUG és horitzontal pel
funcionament de la llista? Una llista no és horitzontal, per exemple,
quan els missatges passen per moderació prèvia, és a dir, que algú o
alguns supervisa els missatges i els accepta per a ser distribuits entre
els subscriptors.

Al 15/04/12 19:28, En/na  ha escrit: