[gilug] Re: Renovacio del nom gilug.org

2012-04-15 17:45:04 UTC

Potser trobes a faltar que hi hagi gent concreta que gestioni algun
assumpte. Per exemple, jo ara administro l'espai web i la llista, tot i
que convido a qui s'hi vulgui sumar (fa mesos que no s'ha de fer
pràcticament res).

Si reunissim diners, també aniria bé una persona que fes de tresorera,
de manera que els tingués en dipòsit i anés informant del saldo. Però
actualment no és el cas.

Així depressa no se m'acudeixen més funcions a exercir al GiLUG.

Al 15/04/12 19:39, En/na Raimon Trujillo ha escrit: