[gilug] Re: Tarja de red

2011-10-08 18:00:35 UTC

Si et fa PINGs a les IP, jo també crec que és problema del DNS.
Una manera de ratificar-ho és afegir provisionalment aquesta línia al
fitxer /etc/hosts :
209.85.229.99	www.google.com

i veuràs com el web www.google.com se t'obrirà amb aquest nom.

Si tens establerta la xarxa per a què se'n configuri automàticament
(DHCP), has de revisar quin equip (com el router) t'està establint
malament els DNS. Els referents DNS que tens configurats es poden veure a:
/etc/resolv.conf

En aquest mateix fitxer pots veure a l'ordinador de sobretaula quins
referents DNS s'hi utilitzen, i si la cosa no s'autoconfigura per DHCP
els pots copiar.
Suposo però que la distribució OpenSUSE deu tenir alguna eina gràfica
per veure i configurar tot això.

Al 08/10/11 19:51, En/na David Casals ha escrit: