[gilug] Re: Tarja de red

David Casals hakd0c telefonica net
2011-10-08 17:51:53 UTC

Hola Joseluis,

Pel què comentes tens malament els servidors DNS. Si fos de la tarja de
xarxa no et retornaria pings.

Per fer proves pots modificar els servidors DNS actuals i posar-hi algun
d'aquests:

8.8.8.8
8.8.4.4
80.58.61.254
80.58.61.250

Ara de memòria no en recordo mes.

En cas d'estar en una empresa també hi podria haver alguna restricció
amb les DNS i que s'haguessin d'utilitzar els servidors DNS interns.

Al 08/10/11 19:37, En/na Joseluis ha escrit: