[gilug] Fwd: Re: Re: recuperar dades

David Casals hakd0c telefonica net
2011-12-21 17:50:11 UTC

Afegeixo alguna cosa d'informació.

Amb el disc dur muntat (qualsevol dels 2) accedeixo a part de la
informació. En realitat a 3 directoris (--nvas, recyclabin i un de windows).

Amb el nautilus només veig aquests 3 directoris.
Des de consola els veig tots però no hi tinc accés.
Amb un df -h veig que hi ha ocupats 369Gb d'un disc d'1Tb i em
reconeixen que això es aproximadament la quantitat d'informació que tenien.
Amb un du -h nomé em mostra l'espai ocupat dels directoris als que puc
accedir a  la resta em marca l'error "du: no s'ha pogut accedir a
./Temp: Error d'Entrada/Sortida" així per tots els directoris que hi havia.