[gilug] Re: recuperar dades

2011-12-22 10:23:51 UTC

No sembla un RAID per programari, perquè a la columna «Sistema» ho
hauria de dir. Pel què entenc, es tracta d'una caixa que a l'ordinador
s'hi connecta per un sol cable USB i té els 2 discs durs a la mateixa
caixa, correcte?

- Podries obtenir la versió de fdisk amb fdisk -v ?

- Podries dir la marca i model d'aquesta carcassa de discs?

Al 21/12/11 17:48, En/na David Casals ha escrit: