[gilug] Re: recuperar dades

David Casals hakd0c telefonica net
2011-12-21 16:48:30 UTC

Hola a tots i perdo per la tardança no tenia els discs fisicament ara ja si.

Al 19/12/11 16:41, En/na Narcis Garcia - GiLUG ha escrit:
> - Es tracta d'un RAID per programari?
Es una caixa raid per USB d'uns 100€ per tant hauria de ser raid per
software
> - De quants discs era el RAID?
El Raid es un Raid-1 amb 2 discs
> - Disposes de tots els discs del RAID?
Disposo de tots els discs
> - Pots copiar el resultat de la instrucció «fdisk -lu /dev/...» per
> cadascun dels discos?
Els 2 mostren la mateixa informació.
Dispositiu arrenc. /dev/sda1
Inici: 2048