[gilug.org] aMule que no descarrega

2010-09-16 18:45:28 UTC

Hola, doncs mira, que tinc un amule-daemon des de fa mesos en un
ordinador, i deu fer uns 10 dies que va arribar al límit del disc dur.
Me'n vaig adonar perquè només servia (upload) i no descarregava (download).
Aleshores vaig alliberar espai al disc (200G) i vaig tancar i tornar a
obrir el servei d'aMule. Però res, que no segueix descarregant.

Està connectat a la xarxa Kad i a un servidor eD2k. La fletxa de
pujada/sortida està verda, i hi ha trànsit. Però la fletxa de
baixada/entrada està vermella, i la velocitat és 0,0

He revisat els ports oberts i els tinc tots ben adreçats (de fet això
hauria d'afectar només a la pujada), i la llista de servidors que sigui
bona. He reiniciat l'ordinador, canviat els límits de velocitat, he
afegit un enllaç ed2k d'una pel·lícula 100% disponible,... res, que no
descarrega ni un byte.

També he mirat el fitxer .aMule/logfile i tot apareix normal, ni un
error ni una advertència.

Algú sap què més puc comprovar?

Gracies.